aikopaiko

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Blogg...

Av Emy Hellsten - 11 mars 2010 13:51

...blir det inte så mkt utav tyvärr   

Dagarna består mestadels av blöjbyte, rapning, ammning och små sovstunder då och då. Men jag älskar det   

Så nu vet ni vad jag håller på med. Ska försöka hinna med att i mer detalj förklara vad som händer.

Just nu är mannen pappaledig och är med oss. Ska försöka njuta av tiden som vi har tillsammans som familj just nu.

Men det kommer lite bilder som visar hur mkt Aron har vuxit sen sist   



   

  


  

 
 
IA

IA

13 mars 2010 19:56

Kul att läsa om er, även om du inte hinner att uppdatera så mycket just nu.
Längtar efter att få träffa er snart igen. Krama Aron från moster :)
Kramiz IA

http://www.cimbazizo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emy Hellsten - 23 mars 2010 12:37


I söndasgkväll så fick jag nog av min trötthet och ställde hunden i den efterlängtade duschen! Har länge sagt att "nu måste jag duscha Aiko innan han blir en vandrande lerklump". Veckorna gick och han blev fortfarande inte duschad p.g.a att jag är ...

Av Emy Hellsten - 23 mars 2010 11:01

Nu har jag skaffat en blogg som bara ska handla om Aron och dagarna med honom. Denna blogg ska egentligen bara vara om Aiko så det var anledningen till att jag skaffade en till blogg.   Arons bloggadress är: http://melodioso.bloggproffs.se   ...

Av Emy Hellsten - 17 mars 2010 15:44

Nu när sonen sover så får man passa på att blogga en liten stund ;) Idag har vi varit på öppna förskolan och gjort en hand- och fotavtryck :) Så nu har man hans ena hand och fot förevigade! Det syns inte på bilden här men ska ta ett kort när det ha...

Av Emy Hellsten - 9 februari 2010 19:08

Nu kan man med gott samvete sätta sig en stund och skriva några rader om allt som hände den 19 januari 2010. Det hela började redan på söndagskvällen, den 17 januari, då jag kände de första värkarna sakta komma krypandes, men det var inte så tätt e...

Av Emy Hellsten - 26 januari 2010 21:35


Nu har jag inte varit här på ett tag igen men jag har världens bästa ursäkt just nu    Den 19/01-10 kom vår efterlängtade son- Aron! Vi har verkligen haft fullt upp sedan han kom och det enda jag ville, och vill, är att njuta varje stund första t...

Ovido - Quiz & Flashcards