aikopaiko

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Zunken på besök...för ett tag sen :S

Av Emy Hellsten - 20 november 2009 17:56

Nu så har jag äntligen kommit till skott och laddat upp bilder på Aiko och Zunken ihop när systerdottern och hennes clown var här :P Det är 3 veckor sen nu så jag är lite seg Tungan ute

Men bättre sent än aldrig som man säger Flört


En av dagarna tog vi lite bilder på de små busfröna.

  

Här är Aiko stolt att han hoppade till en sten från en annan där det var en damm emellan (om ni förstår vad jag menar :S)


  

Då hoppade snälla Elina till Aiko och gav en godisbit som först var för hård (typiskt min divahund haha!) Men sen insåg han att de var gott så han ville gärna ha mer av det där i påsen Flört


  

Då upptäckte Zunken att matte satt där borta med Aiko och matade honom med godis...! Tråkiga Emy hade ju inget i fickorna så han ville mer än gärna hoppa över han också.........


  

........men trots mattes försök att locka honom att hoppa med godis och uppmuntran så var vattnet för läskigt... Tungan ute Så de var bättre att stanna kvar och vänta på att matte skulle komma istället Flört


  

  

En nöjd Zunken som väntar på sin belöning att han inte tog risken att hoppa över vattnet! Glad


  

Nej Zunken är en landshund som gärna använder sina ben att springa på land, inga löjliga simtag haha! Zunken syns ganska så långt bort mot Aiko om ni undrar var han är Tungan ute


  

Rötter och pinnar är ngt som alla hundar bråkar sig till. Även om det finns tusentals pinnar runt omkring dem så måste man ha den som den andra tuggar på Tungan ute 


   

   

Men den som är envisast får ta den Flört     


Ja det var lite bilder från när de var här. Det blev inte så mkt och tyvärr ingenting på Zunkens nya kompis Zizo, syrran Ia´s hund... Men ni får gå in på deras blogg och kolla in som finns i min länk.


Tack Elina och Zunken för några roliga dagar när ni var här! Hoppas vi ses snart igen, om de blir innan eller efter barnet kommer Tungan ute Och tack Ia, Keijo och Matias för de dagar vi var tillsammans! Och Ia för spelningen i söndags. Det var roligt att spela ihop igen Skrattande


Kramar till familjen Gölmark i skåne och er andra som läser!!

 
 
IA

IA

21 november 2009 23:26

Tack själva för en rolig helg tillsammans =) och för att jag fick förmånen att få spela tillsammans med er, det var jättekul :)
Kramiz IA

http://www.cimbazizo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emy Hellsten - 23 mars 2010 12:37


I söndasgkväll så fick jag nog av min trötthet och ställde hunden i den efterlängtade duschen! Har länge sagt att "nu måste jag duscha Aiko innan han blir en vandrande lerklump". Veckorna gick och han blev fortfarande inte duschad p.g.a att jag är ...

Av Emy Hellsten - 23 mars 2010 11:01

Nu har jag skaffat en blogg som bara ska handla om Aron och dagarna med honom. Denna blogg ska egentligen bara vara om Aiko så det var anledningen till att jag skaffade en till blogg.   Arons bloggadress är: http://melodioso.bloggproffs.se   ...

Av Emy Hellsten - 17 mars 2010 15:44

Nu när sonen sover så får man passa på att blogga en liten stund ;) Idag har vi varit på öppna förskolan och gjort en hand- och fotavtryck :) Så nu har man hans ena hand och fot förevigade! Det syns inte på bilden här men ska ta ett kort när det ha...

Av Emy Hellsten - 11 mars 2010 13:51

...blir det inte så mkt utav tyvärr    Dagarna består mestadels av blöjbyte, rapning, ammning och små sovstunder då och då. Men jag älskar det    Så nu vet ni vad jag håller på med. Ska försöka hinna med att i mer detalj förklara vad som händer. ...

Av Emy Hellsten - 9 februari 2010 19:08

Nu kan man med gott samvete sätta sig en stund och skriva några rader om allt som hände den 19 januari 2010. Det hela började redan på söndagskvällen, den 17 januari, då jag kände de första värkarna sakta komma krypandes, men det var inte så tätt e...

Ovido - Quiz & Flashcards